Dietetyczne posiłki - zdrowe i syte

Niestety coraz więcej osób zmaga się z nadwagą, a także otyłością. Warto pamiętać, że otyłość jest chorobą, która prowadzi do szeregu innych powikłań. Warto więc o siebie dbać i zdrowo się odżywiać. Oczywiście przygotowywanie posiłków, które są niskokaloryczne i odżywcze jest czasochłonne, a ponadto wymaga wiedzy. Na szczęście można szybko rozwiązać ten problem i wybrać zdrowy catering.

Dietetyczne posiłki - zdrowe i syte

Zdrowy catering- bo jakość ma znaczenie

Catering na diecie przygotowywany jest tylko z najwyższej jakość produktów, które pochodzą ze sprawdzonego źródła. Są one zdrowe i pełne wartości odżywczych. Warzywa są bez dodatku GMO. Z kolei ryby zawsze są świeże i dostarczane bez zbędnych pośredników. Warto także zwrócić uwagę, że Catering na diecie posiada szeroki wybór zestawów, które dedykowane są także dla osób uczulonych na gluten, czy też wegan oraz wegetarian.

Dietetyczne posiłki – smaczne i niskokaloryczne

Na ogół dieta kojarzy się z głodówką. Stąd wiele osób nie wytrzymuje na niej i dopada je efekt jojo. Ciężko bowiem wytrzymać żywiąc się tylko sałatą. Również niektórzy decydują się na stosowanie różnych suplementów, które reklamowane są, jako cudowne produkty. Prawda jest z goła inna i takie suplementy są bardzo szkodliwe. Dlatego warto jeść dietetyczne posiłki, ale nie oznacza to, że porcje muszą być głodowe. Catering na diecie przygotowywany jest przez najlepszych specjalistów i dietetyków. Wszystkie posiłki są posiadają wiele witamin i składników odżywczych. Są również bardzo smaczne, ale i syte. Trzeba pamiętać, że odpowiednio zbilansowana dieta nie oznacza, że będzie się głodnym.

Dietetyczne posiłki – dla każdego coś pysznego

Decydując się na Catering na diecie można samemu wybrać pakiet posiłków. Osoby nie jedzące mięsa, czy też ryb, mogą wybrać pakiet Wege. Z kolei osoby cierpiące na nietolerancję laktozy mogą zdecydować się na pakiet bez nabiału. Również można wybrać pakiet standard, czy też pakiet bez glutenu. Warto również zwrócić uwagę na ilość posiłków. Otóż każdy zestaw obejmuje śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek oraz kolację. To klient sam wybiera pakiet posiłków o określonej wartości kalorycznej. Dla osób na ścisłej diecie polecany jest pakiet 1000 kalorii, z kolei sportowcy, czy kulturyści powinni wybrać pakiet 3000 kalorii.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here